7 načina na koje rešenje za upravljanje vremenom pruža vrednost vašoj organizaciji
Raditi pametnije, postati efikasniji i povećati uštede su na vrhu liste za većinu organizacija, ali mnoge nisu otkrile glavnu kariku koja nedostaje u svojoj strategiji: upravljanje vremenom.
Organizacije koje koriste rešenja za upravljanje vremenom već osećaju prednosti kada je u pitanju operativna efikasnost, iskustvo zaposlenih i analiza trendova. U ovom blogu ćemo istražiti samo nekoliko načina na koje upravljanje vremenom može dodati vrednost vašoj organizaciji.
1. Optimizuje procese neophodne za povećanje efikasnosti
Praćenje vremena, prisustva, učinka i angažovanja zaposlenih je od suštinskog značaja za uspešnu organizaciju, ali pokušaj da se sve to uradi ručno oduzima previše vremena. Dobro rešenje za upravljanje vremenom će automatizovati većinu ovih dugotrajnih zadataka tako da se vaši ljudi mogu fokusirati na važnije zadatke. Pored uštede vremena, automatizacija uklanja rizik od ljudske greške i nepreciznosti.
2. Olakšava pripremu plata
Da li želite da eliminišete greške u platnom spisku, poboljšate usklađenost i smanjite ručni unos podataka? Korišćenjem rešenja za upravljanje vremenom, platni spisak može smanjiti sate potrebne za administraciju i pripremu platnog spiska.
Na primer, rešenje za upravljanje vremenom može automatski izračunati koliko sati je zaposleni radio i koliko je od toga bilo prekovremeno i poslati to na platni spisak kako bi se tačno odredila njihova plata.
Dok konvencionalni uređaji za praćenje radnog vremena mogu da urade nešto od ovoga, potpuno integrisano rešenje za upravljanje vremenom koje je povezano sa platnim spiskovima i ljudskim resursima je budućnost.
3. U skladu sa pravilima rada na daljinu
Tokom proteklih nekoliko godina, došlo je do dramatičnog povećanja broja ljudi koji rade od kuće. Iako ništa nije postavljeno u kamenu, novi propisi bi mogli da zahtevaju od poslodavaca da evidentiraju sate rada čak i ako se rade od kuće. Organizacije koje koriste upravljanje vremenom mogu lako i automatski da shvate ove podatke dajući im mir da su u potpunosti usklađene.
4. Poboljšava iskustvo zaposlenih
Da li ste znali da tehnologija koju koristite ima veliki uticaj na iskustvo zaposlenih? Rešenje za upravljanje vremenom prilagođeno mobilnim uređajima je od suštinskog značaja za iskustvo zaposlenih. S obzirom na to da prosečan korisnik mobilnog telefona pogleda u svoj telefon 2.617 puta dnevno, bilo bi veoma važno kada bi mogli da snimaju digitalne vremenske tabele, pregledaju raspored smena, podnose zahteve za rezervaciju odsustva i upravljaju izostancima sa svog mobilnog telefona. Takva tehnologija bi svakako povećala zadovoljstvo vaših zaposlenih.
5. Doprinosi planiranju kapaciteta
Iako ne možete da predvidite neočekivana odsustva kao što je bolovanje, uz jasan pregled svih planiranih izostanaka zaposlenih, možete da zakažete posao i odlučite da li treba da aktivirate dodatne zaposlene. Takođe možete dobiti predstavu o tome koliko će starijih članova raditi u isto vreme, što bi moglo pomoći da se posao odvija nesmetano.
6. Eliminiše izgubljeno vreme administratora
Budite iskreni prema sebi, koliko vam treba vremena za ručni unos podataka o radnoj snazi? I koliko je frustrirajuće kada slučajno izgubite tabelu i morate da unesete sve ispočetka? Recite zbogom frustraciji zbog oštećene datoteke jer rešenje za upravljanje radnom snagom može umesto vas da se nosi sa svim tim dugotrajnim administrativnim zadacima.
7. Predviđa buduće trendove
Objedinjavanjem podataka iz više izvora, kao što su platni spisak i administracija ljudskih resursa, kompanije koje koriste integrisano rešenje za upravljanje radnom snagom mogu analizirati istorijske podatke i koristiti ih za donošenje strateških odluka. Što više podataka prikupite i analizirate, to će vaša predviđanja i akcije biti bolja.