Kako odabrati pravi Core HR softver [Checklist]
Programska rješenja za HR i obračun plaćaSpoljna usluga obračuna zarada: 4 saveta o tome koje zadatke vredi preneti na spoljne saradnike.HR i vanjska usluga obračuna zaradaKako vratiti samopouzdanje zaposlenih kroz digitalizaciju?Programska rešenja za HR i obračun zarada4 razloga zašto bi upravljanje vremenom trebalo da bude glavni prioritetUpravljanje radnim vremenomKako izvući maksimum iz svog sistema upravljanja vremenom: postanite fleksibilni!
Vaša fleksibilnost u upravljanju vremenom je od suštinskog značaja za uspešnu implementaciju WFM sistema.
Sjajno je imati sofisticirani alat koji će vam tačno reći koje veštine su vam potrebne za svaki od poslova, na različitim lokacijama, ali ako je vaše poslovanje ograničeno nefleksibilnim ugovorima o radu, verovatno nećete imati korist od te informacije.
Kako odabrati pravi Core HR softver [Kontrolna lista]
Izbor kvalitetnog Core HR sistema za upravljanje ljudskim resursima nije lak zadatak. Kako znate koji HR softver je idealan i koji će biti pravi “gamechanger” u vašem poslovanju? Donosimo vam krajnju kontrolnu listu koja vam može pomoći da odvojite provajdere koji zaista nude kvalitetan sadržaj od onih sa površnijim rešenjima.
Kako vratiti samopouzdanje zaposlenih kroz digitalizaciju?
Personalizovani, transparentni, podržavajući, osnažujući, bezbedni i odgovorni. Ako vaša digitalna rešenja potvrde sva ova polja, poverenje zaposlenih će se povećati.
Upravljanje vremenom i kognitivna pristrasnost: zašto je procena našeg radnog vremena tako teška?
Trebalo bi da budemo u stanju da definišemo količinu vremena koje je potrebno da se obavi određeni posao, ali stvarnost je veoma različita i pokazuje konstantno prekoračenje vremena koje je potrebno da se izvrši.
Ovo potcenjivanje količine potrebnog vremena ima ime: kognitivna pristrasnost u planiranju. Dakle, koja su rešenja za prevazilaženje ovog izazova i završetak zadataka u dodeljenom vremenu?
Širite se na međunarodno tržište? Pojednostavite proces obračuna plata sa globalnim dobavljačem usluga.
Kako kompanije koje se šire na strana tržišta mogu uspešno upravljati tranzicijom na globalni način poslovanja? Širenje poslovanja na međunarodnom tržištu može značajno opteretiti odjele ljudskih resursa i obračuna plaća. Trebaju li se obratiti globalnom spoljnom dobavljaču ili manjim lokalnim pružateljima usluga kako bi smanjili opterećenje i rizik pravilnog obračuna plaćanja? Saznajte kako olakšati ovu tranziciju u našem blogu.
Velika ostavka ili veliko resetovanje?
Nepredvidiva vremena natjerala su ljude da preispitaju svoje životne prioritete i naprave promjene na poslu sada ili nikad, od promjene djelatnosti do samostalnog probijanja i postajanja vlasnicima preduzeća. Pročitajte više kako se istaknuti kao izvrstan poslodavac.
7 načina na koje rešenje za upravljanje vremenom pruža vrednost vašoj organizaciji
Organizacije koje su prepoznale važnost kvalitetnog upravljanja radnim vremenom već osećaju pozitivne efekte na svoje poslovanje. U našem najnovijem blogu istražujemo samo neke od načina na koje upravljanje radnim vremenom može dodati vrijednost vašoj organizaciji.
Digitalno radno mesto - Korak 4: Integracija HR tehnologije
U zadnjoj fazi digitalizacije radnog mesta optimizujte svoje HR procese te centralizujte i integrišite brojna rešenja kojima ćete podići iskustvo zaposlenih. U našem blogu proverite kako ostvariti i pokrenuti puni potencijal vaše organizacije.
Digitalno radno mesto - Korak 3: Produktivnost i rast
Kada pojednostavite svoje HR procese i poboljšate korisničko iskustvo, sledeći korak u digitalizaciji radnog mesta je da prebacite fokus na radnu tehnologiju koja pokreće rast, angažovanje i produktivnost radnika.
Koje su najbolje prakse Međunarodne organizacije rada za efikasno upravljanje radnim vremenom?
Korist od organizacije radnog vremena i smanjenja broja radnih sati ponovo je potvrdila studija koju je sprovela Međunarodna organizacija rada (ILO). Sprovođenje inovativne i proaktivne politike koristiće i zaposlenima i kompaniji.
Kako se uhvatiti u koštac sa najvećim izazovima ljudskih resursa?
Posle dugog perioda kontrole poslovanja, vreme je da se ponovo fokusirate na rast. Ova činjenica inspiriše mnoge kompanije da se (ponovno) povežu sa svojim talentima
Spoljna usluga obračuna zarada: 4 saveta o tome koje zadatke vredi preneti na spoljne saradnike.
Suprotno onome što neki misle, outsourcing platnog spiska nije koncept uzmi ili ostavi. Odgovorni ljudi u kompanijama odlučuju koje poslove žele poveriti trećoj strani, a koje žele da zadrže u kompaniji. Da bismo vam pomogli u ovoj vežbi, naveli smo nekoliko profesionalnih saveta.